Csuhébabák

Ági mama: 024

Ezeket a babákat még akkor készítettem, amikor még kerestem a lehetőségeim.
A csuhét tojásfestékkel festettem.
Festeni csak akkor szoktam, ha nem szép a csuhé. pl az idén a sok esőtől foltosak.
Festek csuhét hagymahéjjal, alkörmös terméssel,vadszőlővel, majd mindíg jelzem mivel szineztem.

A beszélgetőket talán föntről fényképeztem, kissé torz a kép. Majd megtanulom hogyan csináljam.

Ági mama: pályázat 005

Ezenkívül még sokan vannak. Van aki dolgozik, beszélget, piacozik, petykál, gyermeket nevel, süt, főz, mos, varrogat, pecázik, örűl, szeret, sirat, egyszóval él.
Ezért nincs szivem eladni őket. Azt hiszem lelkük van.
Csak ajándékba tudom adni, annak akit szeretek, becsülök.
Majd készítek felvételt a dolgos babáimról is, sokan vannak, de csendben megférnek egymás mellett. Szeretem őket.

A nyilakra kattintva lehet jobbra-balra lépegetni a képek között! 
Ha a képre viszed az egeret, alul megjelenik a kép címe is.

Teljes képernyő méretű DIAVETÍTÉSHEZ katt ide!
Így elolvashatod Ági képekhez fűzött gondolatait és megjegyzéseit is! 

 

>>> Győriné Kéri Ágnes alkotásai

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativszakkor.blog.hu/api/trackback/id/tr42453668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

algabalga 2011.09.19. 09:30:09

Hihetetlenül szépek!
Arra lennék kíváncsi, hogyan illeszted a fejecskékre a hajat, és miből készíted a hajacskákat?
Tényleg lelkük van.

ági mama 2011.09.19. 12:51:11

A fejecskékre a hajat -amit kenderkócból, vagy a kukorica selyméből készítek- szilikonos ragasztóval rögzítem, de ha kendővel bekötöm a fejét nem is szükséges ragasztani,mert az rögzíti.
Köszönöm a látogatásodat és az elismerésedet.
Szombaton voltam velük a Nádudvar-i hagyományőrző napokon, ott nagyon sokan megnézték, valóban gyönyörködtek bennük. Majd teszek erről is fel képet. A legnagyobb elismerés az volt, hogy a marokszedő menyecskére azt mondta az egyik emberke, hogy olyan valóságos, hogy kedve lenne a fenekére csapni. Ezt amúgy "vidékiesen" mondta. Ági.

ALKOSS VELÜNK! :)

kezmuveskucko-.jpg Kukkants be a Kézműves kuckómba, ha Kaposváron, vagy környékén laksz és szeretsz kézműveskedni…

Aktív kikapcsolódás és
az alkotás öröme vár!

marcsi_neni_kezmuves_kuckoja_www_kreativszakkor_hu.jpg

CSATLAKOZZ HOZZÁNK!

Fedezd fel Te is! Újrahasznosítás kreatívan! 

Kreatív Szakkörünk testvérblogja!
Sajnos már nem lehet frissíteni :(
de sok jó ötlet van ott is!
Saját kezűleg
megvalósítható ötletek,
tippek, trükkök, technikák 
a világ minden tájáról.

süti beállítások módosítása