Kagylódekorációk - falitükör

Már régóta hánykolódnak a lakásunk eldugottabb zugaiban zacskókban, dobozokban összegyűjtött régi nyaralásokból hazahozott kagylóhéjak, csigaházak. Mindenféle formájú, méretű, színű, amilyet csak találni lehetett a tengerben.
Akkor kerültek csak elő igazán a porosodásból, amikor baleset érte a konyhánk falát díszítő tükröt, és eszembe jutott, hogy itt a kiváló alkalom a kagylók felhasználására.

Drága kislányommal előszeretettel nézegetjük játékból magunkat a tükörben. Egy óvatlan pillanatban kicsi kezecskéjével leverte a falról a tükröt, ami a földre esve "megcsorbult", vagyis a szélét díszítő elérett bőrszegély tönkrement, és ezáltal megcsúfult. Szerencsére a tükör nem tört el!

Én nem szívesen láttam a falon ilyen állapotban ezt a tükröt, így hamarosan letördeltem a megmaradt, de értelmét veszített szegélyrészt, és körberagasztottam saját elképzelésem szerint tengeri kagylóhéjakkal, csigaházakkal. Ólomüveg dekorációt is szerettem volna belekombinálni, de nem kaptam sehol sem, de már így utólag jobban tetszik, túl sok lett volna a díszítés. Amikor felakasztottam régi helyére, akkor láttam csak, mennyire összeillik a tapéta színével. Nagyon feldobja a konyha étkező részét.

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativszakkor.blog.hu/api/trackback/id/tr375823019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

ALKOSS VELÜNK! :)

kezmuveskucko-.jpg Kukkants be a Kézműves kuckómba, ha Kaposváron, vagy környékén laksz és szeretsz kézműveskedni…

Aktív kikapcsolódás és
az alkotás öröme vár!

marcsi_neni_kezmuves_kuckoja_www_kreativszakkor_hu.jpg

CSATLAKOZZ HOZZÁNK!

Fedezd fel Te is! Újrahasznosítás kreatívan! 

Kreatív Szakkörünk testvérblogja!
Sajnos már nem lehet frissíteni :(
de sok jó ötlet van ott is!
Saját kezűleg
megvalósítható ötletek,
tippek, trükkök, technikák 
a világ minden tájáról.

süti beállítások módosítása