Kagylódekorációk - váza

 Ez egy másik üveg, amiben régen hagymás virágot lehetett hajtatni. Nos a hajtatás nem igazán sikerült, valahogy engem nem szeretnek a virágok, vagy én nem vagyok egy nagy kertész. Persze úgy gondoltam, miért ne lehetne még egy tengeri vázám! Ez az előző egyszerű vázához képest mozgalmasabb dekoráció. Az apró csigaházakkal a tenger által koptatott üvegdarabokat is gyűjtögettem. Kisebb, nagyobb, mindenféle formájú, zöld, barna, áttetsző darabkák, amiket eszébe sem jutna a turistáknak összegyűjteni, de nekem egyből jöttek az ötletek.

Kagyló dekoráció - Váza 2.JPG

Halat, vasmacskát, tengerhullámokat, stb raktam ki belőlük, és hogy örök legyen vizes csillogásuk (amikor megszáradtak, mattá váltak), színtelen körömlakkal kentem át őket. A vasmacskát ezüst üvegfestékkel kontúroztam, hogy jobban látni lehessen, mi is az a vázán, a halat arany üvegfestékkel pikkelyeztem ki. Volt még itthon néhány nagyobb csigaház és egy régi letört kitűzőnek a foglalatos köve, úgy láttam, ez is jól beleillik a képbe.
Persze ezek a vázák gyermek által elérhetetlen helyre vannak most még dugva, de talán túlélik kislányom felnövését.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativszakkor.blog.hu/api/trackback/id/tr665823023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

ALKOSS VELÜNK! :)

kezmuveskucko-.jpg Kukkants be a Kézműves kuckómba, ha Kaposváron, vagy környékén laksz és szeretsz kézműveskedni…

Aktív kikapcsolódás és
az alkotás öröme vár!

marcsi_neni_kezmuves_kuckoja_www_kreativszakkor_hu.jpg

CSATLAKOZZ HOZZÁNK!

Fedezd fel Te is! Újrahasznosítás kreatívan! 

Kreatív Szakkörünk testvérblogja!
Sajnos már nem lehet frissíteni :(
de sok jó ötlet van ott is!
Saját kezűleg
megvalósítható ötletek,
tippek, trükkök, technikák 
a világ minden tájáról.

süti beállítások módosítása