Karácsonyi mécsesek

Szerencsére nem jelent számomra túlzott aggódást az, hogy mivel lepjem meg szeretteimet karácsonykor. Az elhasználódott, fél lábbal már a kukában lévő dolgok magukból sugallják, mi minden lehet még belőlük.
Sajnos sikerült beleesnem egy hibába: bóvli fűszertartókat vásároltam nem éppen olcsón, amiknek rövid időn belül tönkrement, letört a tetejük. Na, de nem bosszankodtam, és nem is dobtam egyből a szemétbe. Gondoltam, takaros kis mécsesek lehetnek még ezekből. Volt egy régi tengert idéző, kagylós illatgyertyám, aminek kék zselés viasza volt. Már nem illatozott, csak porosodott. Kiolvasztottam belőle a viaszt, a fűszeres üvegekbe talpas kanócokat vettem, és beleöntöttem. Pont elég lett a 4 üvegbe. Amikor a zselé megszilárdult és lehűltek az üvegek, tojásfehérjével kentem be, majd sóba forgattam őket. Ujjammal karácsonyi motívumokat rajzoltam a sóba, és amikor ez is megszáradt, arany és ezüst üvegfestékkel körbekontúroztam a motívumokat. Az üvegek menetes tetejét - hogy ne csúfoskodjanak, - egy kis ragasztó segítségével karácsonyi dísszalaggal tekertem körbe, majd kötöttem rájuk bokrétát. Már csak az ajándékzacskókat kellett elkészítenem hozzájuk. ebből a hagyományos verziót választottam.
Hajnikával már el is ajándékoztuk őket a munkatársaimnak, és a várva várt öröm az arcukon nem maradt el.

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativszakkor.blog.hu/api/trackback/id/tr755714831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

ALKOSS VELÜNK! :)

kezmuveskucko-.jpg Kukkants be a Kézműves kuckómba, ha Kaposváron, vagy környékén laksz és szeretsz kézműveskedni…

Aktív kikapcsolódás és
az alkotás öröme vár!

marcsi_neni_kezmuves_kuckoja_www_kreativszakkor_hu.jpg

CSATLAKOZZ HOZZÁNK!

Fedezd fel Te is! Újrahasznosítás kreatívan! 

Kreatív Szakkörünk testvérblogja!
Sajnos már nem lehet frissíteni :(
de sok jó ötlet van ott is!
Saját kezűleg
megvalósítható ötletek,
tippek, trükkök, technikák 
a világ minden tájáról.

süti beállítások módosítása