Húsvéti flakonok


Kifúrtam hát azt a 12 hungarocell golyót. 
Mert épp volt itthon 12 kicsi joghurtitalos flakon :-)
Elővettem a kis darab, maradék kartonokat, fehéret és rózsaszínt.
Furcsa kis hurkákat vágtam belőlük. A fehérek alját csúcsosra vágtam.
Összeragasztottam, és már el is készültek a... nyuszifülek!
A szívószál mellé mind a két oldalra lyukat szúrtam egy késsel, és beleállítottam a füleket.
Még megrajzoltam a nyuszkók arcát, és elkészültek a húsvéti flakonok. 

                                                                                                                     
Készítette: Éva Léna Még több kép itt!

 

Te is szívesen megmutatnád alkotásaidat?
Megosztanád velünk, hogyan készült?
Legyél Kreatív Szakkörünk tagja! 

Katt IDE!
Szeretettel várunk!

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativszakkor.blog.hu/api/trackback/id/tr625171638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

ALKOSS VELÜNK! :)

kezmuveskucko-.jpg Kukkants be a Kézműves kuckómba, ha Kaposváron, vagy környékén laksz és szeretsz kézműveskedni…

Aktív kikapcsolódás és
az alkotás öröme vár!

marcsi_neni_kezmuves_kuckoja_www_kreativszakkor_hu.jpg

CSATLAKOZZ HOZZÁNK!

Fedezd fel Te is! Újrahasznosítás kreatívan! 

Kreatív Szakkörünk testvérblogja!
Sajnos már nem lehet frissíteni :(
de sok jó ötlet van ott is!
Saját kezűleg
megvalósítható ötletek,
tippek, trükkök, technikák 
a világ minden tájáról.

süti beállítások módosítása