Gumicukor virágcsokor

 


Mindig érdeklődéssel nyitom ki a hírleveleket, s böngészek a honlapon, s keresem az ötleteket, újdonságokat, azt ami engem is megfog, s otthoni "bütykölésre" ösztökél.

A honlapon láttam és olvastam egy nagymama gumicukros virágcsokráról, amit az  unokájának készített.
Nagyon megtetszett az ötlet, s bár az én nagylányom már a mesterképzés végeztével a diplomáját vehette át a nyáron, de szintén kedvence ez a fajta édesség, elkészítettem neki ezt a különleges csokorkát.
Az enyém így sikerült.

Szép, kreatív napokat kívánok!

Üdvözlettel,
Horváth Marianna

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativszakkor.blog.hu/api/trackback/id/tr744726480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

ALKOSS VELÜNK! :)

kezmuveskucko-.jpg Kukkants be a Kézműves kuckómba, ha Kaposváron, vagy környékén laksz és szeretsz kézműveskedni…

Aktív kikapcsolódás és
az alkotás öröme vár!

marcsi_neni_kezmuves_kuckoja_www_kreativszakkor_hu.jpg

CSATLAKOZZ HOZZÁNK!

Fedezd fel Te is! Újrahasznosítás kreatívan! 

Kreatív Szakkörünk testvérblogja!
Sajnos már nem lehet frissíteni :(
de sok jó ötlet van ott is!
Saját kezűleg
megvalósítható ötletek,
tippek, trükkök, technikák 
a világ minden tájáról.

süti beállítások módosítása