Kreatív Szakkör újra startol!

Tudom, már rég jelentkeztem új bejegyzéssel, ötletekkel, hírlevéllel...
Kérem, hogy ne haragudjatok rám, de egyszerűen nem ment.
Az okot szakkörünk tagjai nagyrészt ismerik, ám úgy gondolom, ha személyes dolog is, nemrég csatlakozó tagjainknak és a blog rendszeres látogatóinak is tartozom némi magyarázattal.

Az az igazság, hogy nehéz időszak köszöntött családunkra és bizony nagyon nehéz hónapok állnak mögöttünk.
Be kell ismernem, sem időm, sem energiám, sem kedvem nem volt írni...
Édesanyám egy nagyon komoly műtéten esett át. Két hónapig volt kórházban. Rettenetesen aggódtam érte és féltettem Őt, de sajnos nem volt sok választásunk... Nem kívánom senkinek, hogy átéljen hasonló időszakot!
Mami most már itthon van, túl vagyunk a kemoterápián és a sugárkezelésen is. A körülményekhez képest egész jól van, így egy kicsit én is megnyugodtam.

Úgy érzem, már képes vagyok újra kimenni a műhelyembe újra készíteni az ékszereimet és a többi kerámiát.
Most már több mindenre tudok időt szakítani így Kreatív Szakkörünkkel is újra tudok érdemben foglalkozni.
Most, hogy hosszú idő után újra elkezdtem írni ezt a bejegyzést, érzem, hogy mennyire hiányzott ez nekem!
Bízom benne, hogy Nektek is!

Most akkor "hivatalosan is bejelentem" a Kreatív Szakkör mától újra indul!
Figyeljétek az emailjeiteket, (már ma este, vagy holnap reggel) mert:

Jönnek az újabb kreatív ötletek! :)

Napsütéses, kellemes hétvégét kívánok!

Üdvözlettel:

Balazsiné Balaskó Mária
keramikus, kézműves
Kreatív Szakkör vezetője

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativszakkor.blog.hu/api/trackback/id/tr703304827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

ALKOSS VELÜNK! :)

kezmuveskucko-.jpg Kukkants be a Kézműves kuckómba, ha Kaposváron, vagy környékén laksz és szeretsz kézműveskedni…

Aktív kikapcsolódás és
az alkotás öröme vár!

marcsi_neni_kezmuves_kuckoja_www_kreativszakkor_hu.jpg

CSATLAKOZZ HOZZÁNK!

Fedezd fel Te is! Újrahasznosítás kreatívan! 

Kreatív Szakkörünk testvérblogja!
Sajnos már nem lehet frissíteni :(
de sok jó ötlet van ott is!
Saját kezűleg
megvalósítható ötletek,
tippek, trükkök, technikák 
a világ minden tájáról.

süti beállítások módosítása