Jön a nyuszika!

Van akihez már meg is érkezett a nyuszika!
Sőt, egész nyuszisereg várja, hogy végre elérkezzen Húsvét napja, s apró kezek szeretettel babusgassák őket.
Sokan vannak, de ha jól megnézzük, nincs közöttük két egyforma - mindegyik külön "egyéniség". Fedezzétek fel őket!

Készítsetek Ti is hasonló kis kedvencet gyermekeiteknek, unokáitoknak!
Győriné Kéri Ágnes megmutatja, hogyan!

 

Csuhé nyuszi készítése

A nyuszi hoz szükséges egy nagyobb és egy kisebb dió, egy szál raffia és egy áztatott csuhé levél.

A csuhélevél közép tájára tesszük a két diót, és mind a két oldalon ráhajtjuk a csuhélevél szélét, (belegöngyöljük)

A begöngyölt két dió.

A csuhélevél szélesebb lelógó részét megcsavarjuk és vissza hajtjuk a kisseb dió felé, A kisebb dió lesz a nyuszi feje., a nagyobb dió pedig a nyuszi pocakja, teste.

A vissza hajtott csuhélevél.

A csuhélevelet a raffiával a kisebb dió fölött megkötjuk.

Most a két dó közötti részt raffiával átkötjük, ez a nyak, ezért egy kis csokor nyakkendőt kötünk.

Íme a csokor nyakkendő.

Már alakul a nyuszika.

Most a fej fölötti csuhé levelet középen hosszában ketté hasítottam. Igy alakítottam ki a fülecskéit.

A füleket kicsit formára vágtam.

Szines csuhéból formáztam egy sárgarépát. Szükséges még 5 db.. barka, négy a lábnak, egy a farkincának.

Ez a nyuszika készült a fotókon. Két barka a keze, az egyikben fogja a sárgarépát. A másik két barka a lába, az ötödik barka a farkincája. Ez által stabilan megáll. A ragasztáshoz én szilikonos ragasztó pisztolyt használtam.

A képen jól látható, hogy a nyuszi keze egy egy oldalára ragasztott barka, egyik keze alatt szorít egy répát. A másik két barka a lába, amin áll és a farkincája törzs hátulsó részére van ragasztva.ez által meg is tud állni. Ragasztottam nekik kis raffia bajuszkát,Festettem nekik szemet is. Javaslom, hogy ezt fekete filc tollal készítsétek, nekem sajnos nem volt itthon, ezért mindennel próbálkoztam, nem a legjobban sikerültek..

Nyuszi népség.

Nahát egy barka ág!

Nassoló nyuszi

Mi jöhet még?
Ez a nyuszi készült a fotókon. Rácsodálkozik a világra!

>>> Győriné Kéri Ágnes alkotásai

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativszakkor.blog.hu/api/trackback/id/tr622825066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

esbetbanya 2011.04.14. 12:09:41

Az egyszerűségével fantasztikus!

ALKOSS VELÜNK! :)

kezmuveskucko-.jpg Kukkants be a Kézműves kuckómba, ha Kaposváron, vagy környékén laksz és szeretsz kézműveskedni…

Aktív kikapcsolódás és
az alkotás öröme vár!

marcsi_neni_kezmuves_kuckoja_www_kreativszakkor_hu.jpg

CSATLAKOZZ HOZZÁNK!

Fedezd fel Te is! Újrahasznosítás kreatívan! 

Kreatív Szakkörünk testvérblogja!
Sajnos már nem lehet frissíteni :(
de sok jó ötlet van ott is!
Saját kezűleg
megvalósítható ötletek,
tippek, trükkök, technikák 
a világ minden tájáról.

süti beállítások módosítása