Kreatív ötletek textilből


Textilből készült ajándék ötletek

Kevés idő és anyagi ráfordítással egy délután is elkészíthetők.
Elkészítési leíráshoz, nagyításhoz katt a megfelelő képre!
 

Szivecske

 
Igy önmagában is kedves ajándék lehet.
A két karika jelképezhet egy- egy karikagyűrűt is.  

 

Díszíthetjük textilvirággal is.

 

 

 Gömb

 


A gömbökre is tűzhetünk textilből készült virágot.


 

 

Párna

 
 

A pöttyös most nagyon divatos, ezért átkutattam a maradék anyagaimat, igy készítettem ezt a díszpárnát. Sablon alapján kivágtam a mintákat és applikációs technikával varrtam az anyagra.

 

 

Plüss szivecske



Plüss szivecske, behúzott csipkével és szivecskegombbal díszitve. Bordózsinór hurkokat az érdekesség kedvéért raktam rá. /ez el is maradhat, mert akkor egyszerübb./

 

 

Pipacsos szivecske

 
A pipacsot szélesebb piros szalagból készítettem, behúzásos technikával.
A közepére passzományzsinórt is tettem,-összehúzva-, mert az olyan selymes hatást ad, amilyen a pipacsvirág belseje a valóságban is. Fekete és fehér aprógyöngyöket varrtam a közepébe.
 

 

Csipkés szív


Aranyszínű zsinórt tűztem rá. Egyébként ez az én tűpárnám, csak most felmentést kapott a "tevékenysége" alól. /Azért van erősebben kitömve mint a piros pöttyös/. A tömő anyag itt is fliz, amit igen szeretek ilyesmire használni, mert mosható is. Mivel ez a szivecske selyemanyagből készűlt a kiszabás előtt az anyagra vetexet vasaltam, így könnyebben szabtam, nem veszítette a formáját.

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativszakkor.blog.hu/api/trackback/id/tr502651541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

esbetbanya 2011.02.11. 16:24:08

Szép munkák és ötletesek! Gratulálok!

ági mama 2011.02.13. 12:32:10

@esbetbanya: köszönöm a hozzászólásodat
Ági.

ALKOSS VELÜNK! :)

kezmuveskucko-.jpg Kukkants be a Kézműves kuckómba, ha Kaposváron, vagy környékén laksz és szeretsz kézműveskedni…

Aktív kikapcsolódás és
az alkotás öröme vár!

marcsi_neni_kezmuves_kuckoja_www_kreativszakkor_hu.jpg

CSATLAKOZZ HOZZÁNK!

Fedezd fel Te is! Újrahasznosítás kreatívan! 

Kreatív Szakkörünk testvérblogja!
Sajnos már nem lehet frissíteni :(
de sok jó ötlet van ott is!
Saját kezűleg
megvalósítható ötletek,
tippek, trükkök, technikák 
a világ minden tájáról.

süti beállítások módosítása