Karácsonyi dekorációs ötletek Ági mamától

Ablakdísz

A szőlővesszőket lakkal lefujtam, majd csillámporral beszórtam, száradás után díszitettem.


Karácsonyi napsugár - ablakdísz


Vékonyabb szőlőágak, egy karikába meghajlított vastagabb vesszőre rádolgozva. /drótozási technikával/ Lakkozás után csillámporral leszórva.

 

Ágkoszorú 

 A barackfa metszése után az ágakat összedarabolta a férjem, nem engedtem tűzre tenni, megszületett az "ágkoszorú".

 

"Szivarfák"

Szivarfa terméseit kötöztem össze raffiaszállal, a kötözéseket izlandizuzmóval takartam el, aranyszállal áttekergetve, ezzel rögzítettem a zuzmót.

 

Vesszők

Szivarfa és a sárgabarackfa visszavágott ágdarabjaival készített koszorú együtt.

 

  >>> Győriné Kéri Ágnes alkotásai

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativszakkor.blog.hu/api/trackback/id/tr772505975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

esbetbanya 2010.12.10. 19:01:17

Kedves Ágnes! Minden elismerésem, nagyon egyszerű, ugyanakkor csodás karácsonyi díszeket készitettél. Köszönöm az ötleteid, legközelebb használni is fogom...

Üdvözlettel: Erzsébet

ági mama 2010.12.16. 12:24:56

@esbetbanya: kedves Erzsike! Van még egy tanácsom, ha elakarod készíteni az ágkoszorút, ragasztás előtt alaposan szárítsd meg az ágakat, különben nem fogja meg a ragasztó. A szivarfákat bármilyen vesszőből, pl. nyírfa elkészítheted, ha nincs izlandi zuzmó egyszerű mohával is díszítheted. üdv. Ági. Örömteljes készülődést.

ALKOSS VELÜNK! :)

kezmuveskucko-.jpg Kukkants be a Kézműves kuckómba, ha Kaposváron, vagy környékén laksz és szeretsz kézműveskedni…

Aktív kikapcsolódás és
az alkotás öröme vár!

marcsi_neni_kezmuves_kuckoja_www_kreativszakkor_hu.jpg

CSATLAKOZZ HOZZÁNK!

Fedezd fel Te is! Újrahasznosítás kreatívan! 

Kreatív Szakkörünk testvérblogja!
Sajnos már nem lehet frissíteni :(
de sok jó ötlet van ott is!
Saját kezűleg
megvalósítható ötletek,
tippek, trükkök, technikák 
a világ minden tájáról.

süti beállítások módosítása