Levél-termés-kép

Kreatív Szakkör: Levélkép

Ezeket a képeket főként saját magam gyüjtötte anyagból készítettem.
Van benne gyöngykölesszár, kakastaréj, pisztáciahéja, tiszafakéreg, nyírfakéreg. 
A kókuszháncsot valamint a zöld és barna csipkeharasztot vettem.
A képkeretet a férjemmel együtt készítettük, un. dobozkeret

 A baloldali kép anyagait szintén magam gyüjtöttem, mikor még egészségesebb voltam rengeteg szárítható virágot termeltem a kertben, ezek még ma is felhasználhatók, megjelennek a képeimen.
A jobboldalin festett juta anyagot használtam, kissé hullámosan gyűrve helyeztem az előre beragasztózott kartonpapirra, majd csigákat. kagylókat ragasztottam rá és úgy kereteztem be, Ja és van rajta még csipkeharaszt.

Ezek is egyszerüen elkészíthető képek.
Karton papírra vetexet vasaltam és termésekkel fűszálakkal díszítettem. /még nincs keretben/

>>> Győriné Kéri Ágnes alkotásai

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativszakkor.blog.hu/api/trackback/id/tr972440727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

ALKOSS VELÜNK! :)

kezmuveskucko-.jpg Kukkants be a Kézműves kuckómba, ha Kaposváron, vagy környékén laksz és szeretsz kézműveskedni…

Aktív kikapcsolódás és
az alkotás öröme vár!

marcsi_neni_kezmuves_kuckoja_www_kreativszakkor_hu.jpg

CSATLAKOZZ HOZZÁNK!

Fedezd fel Te is! Újrahasznosítás kreatívan! 

Kreatív Szakkörünk testvérblogja!
Sajnos már nem lehet frissíteni :(
de sok jó ötlet van ott is!
Saját kezűleg
megvalósítható ötletek,
tippek, trükkök, technikák 
a világ minden tájáról.

süti beállítások módosítása