Napfogyatkozás?

Vajon lesz napfogyarkozás?

Menesszük a Napocskát, vagy sem?

Erre a kérdésre várom a választ!

A Kreatív Szakkörünk logójának én a fejlécen szereplő kis napocskát választottam, -szakkörös gyerekeim kéznyomatos munkája-, melyet az összefogás, a kétkezi örömteli kreatív tevékenységünk szimbólumának szántam.

Való igaz, hogy "Napocska" már több mint egy éve tekint innét mosolyogva a világra, talán már tényleg "uncsi", ahogy valaki a nemrég kitöltött kérdőívben jellemezte.

Lehet, hogy ideje lenne változtatn?

Döntsétek el Ti! 
Változtassunk a szakkör logoján?

Ha változtatni szeretnétek, semmi akadálya. Ebben az esetben meghírdetem és várom majd a kész terveket. Ezután szavazás alapján eldöntjük melyik legyen.

Éppúgy mint eddig, kíváncsi vagyok a véleményetekre, javaslatotokra, elképzelésekre.

Kérlek szóljatok hozzá a témához! 
Itt a bejegyzés alján várom a kommenteket! 

Tehát menesszük a "Napocskát", vagy szavazzunk neki továbbra is bizalmat?

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativszakkor.blog.hu/api/trackback/id/tr541998920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

esbetbanya 2010.05.13. 12:57:48

Mivel nem rég érkeztem, nekem a Napocska ujdonság, döntsék el akik régebben nézitek! További szép napot kivánok!;)

ragyogopajti 2010.05.13. 15:25:27

helló mindenkinek! Én is csak nemrég érkeztem.A Napocska aranyos ötlet, nekem a többi kéznyomatos alkotás is különösen teszik.Ha már felvetődött a kérdés, hogy fogyjon-e le onnan a Napocska vagy sem, érdekes lenne, ha ki-ki ráülne és megalkotná a 'saját' kreatív szakkör lógóját, és megszavaznánk.
Maradjon is, meg ne is, alkossunk is, meg ne is...
szeretettel teljes szép napot.

koszi36 2010.05.13. 20:32:07

Én egy kicsit maradi vagyok, szeretem a régi ,bevált,megszokott dolgokat.Szerintem a napocska maradjon.

B. Balaskó Mária · http://bbmkeramia.hu 2010.05.25. 08:09:58

Köszönöm a hozzászólásokat.
A témával kapcsolatban több emailt is kaptam, melyben egyértelműen amellett voksoltatok, hogy maradjon a napocska.
Így tehát nem lesz "napfogyatkozás"!

ALKOSS VELÜNK! :)

kezmuveskucko-.jpg Kukkants be a Kézműves kuckómba, ha Kaposváron, vagy környékén laksz és szeretsz kézműveskedni…

Aktív kikapcsolódás és
az alkotás öröme vár!

marcsi_neni_kezmuves_kuckoja_www_kreativszakkor_hu.jpg

CSATLAKOZZ HOZZÁNK!

Fedezd fel Te is! Újrahasznosítás kreatívan! 

Kreatív Szakkörünk testvérblogja!
Sajnos már nem lehet frissíteni :(
de sok jó ötlet van ott is!
Saját kezűleg
megvalósítható ötletek,
tippek, trükkök, technikák 
a világ minden tájáról.

süti beállítások módosítása