Szeretettel köszöntünk minden Édesanyát!


"Abban a pillanatban, amikor a gyermek megszületik, megszületik az anya is.
Soha nem létezett előtte. A nő létezett, de az anya még nem.
Az anyaság valami teljesen új érzés."            
Osho


Csodaszép rózsákkal és egy kedves Donászi Magda verssel  kívánok
minden Édesanyának és Nagymamának

Boldog Anyák napját!

 



Donászy Magda - Anyák napján

Mikor kicsi voltam
ki vigyázott reám?
Patyolat pólyába
Te takartál anyám!

Te tanítottál meg
a legelső szóra,
óvtál minden rossztól,
tanítgattál jóra.

Szerettél, neveltél,
fáradoztál értem.
Mikor beteg voltam,
virrasztottál ébren.

Lázas homlokomat
kezed hűsítette,
de amikor fáztam
zimankós hidegbe,

két meleg tenyered
védett, melegített,
ha te simogattál,
nem is volt már hideg.

Mindig erős voltál,
én mindig a gyenge,
ha csak ruhád szélit
fogtam a kezembe

erős lettem én is.
Így múltak az évek.
Gyönge gyerekkori
gyönyörű emlékek.

És most anyák napján
mit adhatnék Neked,
két fáradt kezedért
szóval köszönetet?

Úgy érzem, hogy most is
kicsi vagyok, gyenge,
ennél szebb, ennél több
nem jut az eszembe.

De az első emlék
mindent elmond talán:
Patyolat pólyába
te takartál anyám!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativszakkor.blog.hu/api/trackback/id/tr181965726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

ALKOSS VELÜNK! :)

kezmuveskucko-.jpg Kukkants be a Kézműves kuckómba, ha Kaposváron, vagy környékén laksz és szeretsz kézműveskedni…

Aktív kikapcsolódás és
az alkotás öröme vár!

marcsi_neni_kezmuves_kuckoja_www_kreativszakkor_hu.jpg

CSATLAKOZZ HOZZÁNK!

Fedezd fel Te is! Újrahasznosítás kreatívan! 

Kreatív Szakkörünk testvérblogja!
Sajnos már nem lehet frissíteni :(
de sok jó ötlet van ott is!
Saját kezűleg
megvalósítható ötletek,
tippek, trükkök, technikák 
a világ minden tájáról.

süti beállítások módosítása