Egy éves a Kreatív Szakkör

 


Április 19-én volt pont egy éve, hogy útjára indítottam a BBM Kerámia és Kézműves Udvar ingyenes, online Kreatív Szakkörét.
Ma már több mint 200 tagunk van, s nap mint nap bővül a létszám.
Köszönöm bizalmatokat, melyet erősít az a sok email is, melyet Tőletek kapok.

 

 

Egy évesek lettünk!

Ilyenkor évfordulók tájékán kicsit visszatekintünk.
Egy kicsit értékelünk, kis számvetést készítünk a mögöttünk lévő időszakról és tervezünk.

Számvetést én is készítettem, terveket is szőttem... de kérdem én, miért ne tehetnénk mindezt közösen? Épp ezért:

  • Szeretném jobban megismerni szakkörünk tagjainak a véleményét.
  • Szeretném tudni mit gondoltok az elmúlt időszakról?
  • Milyen elképzeléseitek, javaslataitok vannak a jövőt illetően? 

Tervezzük együtt az előttünk álló évet!

Összeállítottam egy kérdőívet, melyet előző hírlevelemben ki is küldtem.
Egy nap után örömmel jelenthetem, hogy már szép számmal érkeztek és folyamatosan jönnek is vissza. Köszönet a gyorsaságotokért.

A kérdésekre adott válaszok hozzájárulnak ahhoz, hogy online szakkörünk -lehetőség szerint-, még inkább megfeleljen kívánságaitoknak.
Már eddig is sok hasznosítható  ötletet, javaslatot küldtetek, melyek megvalósítása már el is kezdődött. :)  >>> Pl: Anyák napi versek
Ahogy időm engedi a többi javaslatot is igyekszem valóra váltani

Ha még nem töltötted ki ezt a kérdőivet, kérlek szánj rá néhány percet és oszd meg velem, velünk eddigi tapasztalataidat a Kreatív Szakkörrel kapcsolatban. 
Legkésőbb április 30-ig kérem visszaküldeni.
Hamarosan összesítem, és az eredményét természetesen megosztom Veletek is.

Ha esetleg valamilyen okból nem kaptad meg a szakkör hírlevelét, vedd fel velem a Kapcsolatot.
 

Befejezésül, kívánok a Kreatív Szakkör tagjainak minden szépet és jót,
sok-sok kreatív ötletet,
ezek megvalósításához mindenekelőtt erőt, egészséget,
kellemes időtöltést és az alkotás örömét! 

 

Üdvözlettel: Balazsiné Balaskó Mária

 

 


Kapcsolódó bejegyzések:  >>> A kérdőívről

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativszakkor.blog.hu/api/trackback/id/tr291947122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

ALKOSS VELÜNK! :)

kezmuveskucko-.jpg Kukkants be a Kézműves kuckómba, ha Kaposváron, vagy környékén laksz és szeretsz kézműveskedni…

Aktív kikapcsolódás és
az alkotás öröme vár!

marcsi_neni_kezmuves_kuckoja_www_kreativszakkor_hu.jpg

CSATLAKOZZ HOZZÁNK!

Fedezd fel Te is! Újrahasznosítás kreatívan! 

Kreatív Szakkörünk testvérblogja!
Sajnos már nem lehet frissíteni :(
de sok jó ötlet van ott is!
Saját kezűleg
megvalósítható ötletek,
tippek, trükkök, technikák 
a világ minden tájáról.

süti beállítások módosítása