Kérdőív

 

Kapcsolódó bejegyzés:  >>> A kérdőívről

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativszakkor.blog.hu/api/trackback/id/tr651928342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kishiba 2010.04.22. 10:51:10

ez igazán demokratikus dolog,megkérdezni a tagokat,mit szeretnének látni, csinálni így mindenki elmondhatja előre mit szeretne,nem utólag kritizál

B. Balaskó Mária · http://bbmkeramia.hu 2010.04.22. 11:14:13

@kishiba:
Pontosan ez volt a cél. Megadni a lehetőséget, hogy mindenki elmondhassa a véleményét.
A kérdőívek összegzése után, a beérkező javaslatokhoz igazodva választunk témákat, melyekkel a későbbiekben foglalkozunk.

Czentnár Ilona 2010.04.22. 17:16:53

Én először csak ötleteket merítettem a honlapról. Aztán rájöttem, a "mi házunk táján" is vannak olyan alkotások, aminek esetleg pedagógus kollégáim örülnének egy-egy ünnep előtt...és küldtem néhányat....roppant kellemes meglepetésként éltem meg, hogy már másnap felfedezhettem kicsi szakköröseim alkotásait a Kreatív szakkör lapjain....és kedves választ is kaptam Marikától...én csak dicsérni tudom a kezdeményezését!

B. Balaskó Mária · http://bbmkeramia.hu 2010.04.24. 21:45:29

@Czentnár Ilona:
Továbbra is nagy örömmel várjuk ötleteidet és kis szakköröseid alkotásait!

ALKOSS VELÜNK! :)

kezmuveskucko-.jpg Kukkants be a Kézműves kuckómba, ha Kaposváron, vagy környékén laksz és szeretsz kézműveskedni…

Aktív kikapcsolódás és
az alkotás öröme vár!

marcsi_neni_kezmuves_kuckoja_www_kreativszakkor_hu.jpg

CSATLAKOZZ HOZZÁNK!

Fedezd fel Te is! Újrahasznosítás kreatívan! 

Kreatív Szakkörünk testvérblogja!
Sajnos már nem lehet frissíteni :(
de sok jó ötlet van ott is!
Saját kezűleg
megvalósítható ötletek,
tippek, trükkök, technikák 
a világ minden tájáról.

süti beállítások módosítása