Idegen tollakkal ékeskedve

tollvirag.jpg

Ezt az albumot többek kívánságára készítettem el.
Bemutatom, hogyan készítek virágot szinesre festett tollakkal.
Tehát idegen tollakkal ékeskedem.......

 

Színes tollvirág készítése


A tollvirág készítéséhez szükséges eszközök.

tollvirag2.jpg

A tollvirág kellékei

tollvirag3.jpg

A tollak megvásárolhatók hobbi boltokban, de fehér liba, vagy fehér pulyka tollat is lehet festeni textil, vagy tojás festékkel.

tollvirag4.jpg

Feláldoztam a nyakláncomat, vékony rézdrótra füztem egy egy szemet ezek lesznek a porzók..  Egy erősebb drótszálból késztettem el a virág bibéjét, zöld takarószalaggal bevontam a drót végét. A drót további hossza lesz a szár.

tollvirag5.jpg

A tollvirág középrésze - Összefogtam és cérnával jó szorosan összekötöttem.

tollvirag6.jpg

A tollak előkészítése - A tollak végét kissé lekerekítettem. Vékony drótot tekertem a tollak végére, hogy alakítható legyen ezáltal törni sem fog a hajlítás során.. A drótot eltakartam zöld takarószalaggal.

tollvirag7.jpg

A szirmok elhelyezése - Minden egyes szirmot felerősítünk a középre, hogy a formát megadjuk neki. Erre használhatunk cérnát. A közepére tettem fekete rövidre vágott tollat ugy hogy ne takarja el a porzókat.

tollvirag8.jpg

 Miután elrendeztem a szirmokat, a takarószalaggal bevontam a virágszárát is és elhelyeztem rajta a zöldszínű tollakat, levél gyanánt.
A levél elhelyezési részét is takartam szalaggal.

Készen van!

Örömteli alkotást kívánok azoknak, akik kedvet kaptak hozzá!

Megjegyzés: dekor szalaggal is feldobhatjuk, mint azt az első képen mutattam

>>> Győriné Kéri Ágnes alkotásai

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativszakkor.blog.hu/api/trackback/id/tr882797601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

esbetbanya 2011.04.05. 10:39:02

Nagyon tetszik és találó a megnevezése!

ALKOSS VELÜNK! :)

kezmuveskucko-.jpg Kukkants be a Kézműves kuckómba, ha Kaposváron, vagy környékén laksz és szeretsz kézműveskedni…

Aktív kikapcsolódás és
az alkotás öröme vár!

marcsi_neni_kezmuves_kuckoja_www_kreativszakkor_hu.jpg

CSATLAKOZZ HOZZÁNK!

Fedezd fel Te is! Újrahasznosítás kreatívan! 

Kreatív Szakkörünk testvérblogja!
Sajnos már nem lehet frissíteni :(
de sok jó ötlet van ott is!
Saját kezűleg
megvalósítható ötletek,
tippek, trükkök, technikák 
a világ minden tájáról.

süti beállítások módosítása