Adventi koszorú

Ági mama: 024

Nagyobb mérethez katt a képre!

 Ez a kép rólam készült egy Karácsonykor. Az érdekessége, hogy az adventi koszoruban tűzifából készítettem egy gúlát. Ja és a koszorút is magam készítettem igen egyszerűen.Szalmakoszorút bevontam juta anyaggal, és az élő zöldeket u alakban meghajlított dróttal rögzítettem. A koszoru itt már négyhetes, ezért egy kicsit vesztett a fényéből.A fényképezőgépet is ekkor kaptam ajándékba, aminek igen örültem, mert igy tudok felvételeket készíteni a munkáimról. Sajnos az ezt megelőzőek csak az emlékeimben élnek, pedig érdekes lenne megnézni mivel kezdtem. Egyetlen dokumentumom talán , hogy a hajduszoboszlói Tv készített velem egy kisfilmet "Köztünk élnek" cimmel. Ezt sajna nem tudom feltölteni, mert videokazettán van meg.

>>> Győriné Kéri Ágnes alkotásai

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativszakkor.blog.hu/api/trackback/id/tr522445451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

ALKOSS VELÜNK! :)

kezmuveskucko-.jpg Kukkants be a Kézműves kuckómba, ha Kaposváron, vagy környékén laksz és szeretsz kézműveskedni…

Aktív kikapcsolódás és
az alkotás öröme vár!

marcsi_neni_kezmuves_kuckoja_www_kreativszakkor_hu.jpg

CSATLAKOZZ HOZZÁNK!

Fedezd fel Te is! Újrahasznosítás kreatívan! 

Kreatív Szakkörünk testvérblogja!
Sajnos már nem lehet frissíteni :(
de sok jó ötlet van ott is!
Saját kezűleg
megvalósítható ötletek,
tippek, trükkök, technikák 
a világ minden tájáról.

süti beállítások módosítása