Ennivaló hóember

Betemetett a nagy hó, erdőt, mezőt, rétet...
Persze porhó esett, nem tapadt, szánkózni jó volt, meg lapátolni, de hóembert építeni nem lehetett belőle. Azért csak összejött a hóember is.

4 sajtkrémet összekevertem, adtam hozzá egy kis fokhagymát is, az nem árthat...
Aztán reszelt mozzarella került bele, hogy formázhatóra sűrítse a masszát. Azért mozzarella, mert az fehér, de túró is lehetett volna. Amikor már nagyon sok sajtot belereszeltem, de még mindig lágy volt, belezúdítottam egy kis zabpelyhet is. Végül csak sikerült formázható sűrűségű masszát összehoznom. 
Két részre osztottam, az egyik kupac kicsit nagyobb lett, mint a másik, és ez jó is így. 
Folpackba csavartam, és nagyjából gömb alakúra formáztam, majd beraktam a fagyasztóba.
Reggel kivettem a gombócokat a fagyasztóból. Amíg vártam, hogy olvadjanak, teát főztem, paprikát sütöttem, kenyeret pirítottam, edényt raktam el...
Amikor nagyjából kiolvadtak a sajtkrém gombócok, még gömbölyítettem rajtuk egy keveset, aztán végre egymásra raktam őket.
Az 5. adag sajtkrémmel körbekentem, hogy fehér legyen.
Szemes borsból lett a szeme és a gombjai, pirítósból a kalapja, az orrát pedig répából faragtam. A sála sültpaprikából készült.

Most jönne az a rész, hogy friss zöldségekkel kenegetve-mártogatva ettük, de nem kaptam friss zöldséget, sőt még csak nagyjából elfogadhatót sem, így maradt a kréker. De sok alma is elfogyott hozzá :-)  (Gondolom azért is, mert a sajtkrém még így, hígítva is sós volt.) A készítés menetéről még több kép itt!

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativszakkor.blog.hu/api/trackback/id/tr375045454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

ALKOSS VELÜNK! :)

kezmuveskucko-.jpg Kukkants be a Kézműves kuckómba, ha Kaposváron, vagy környékén laksz és szeretsz kézműveskedni…

Aktív kikapcsolódás és
az alkotás öröme vár!

marcsi_neni_kezmuves_kuckoja_www_kreativszakkor_hu.jpg

CSATLAKOZZ HOZZÁNK!

Fedezd fel Te is! Újrahasznosítás kreatívan! 

Kreatív Szakkörünk testvérblogja!
Sajnos már nem lehet frissíteni :(
de sok jó ötlet van ott is!
Saját kezűleg
megvalósítható ötletek,
tippek, trükkök, technikák 
a világ minden tájáról.

süti beállítások módosítása