Ablakdekoráció

Az ünnep előtti készülődés nálunk is folytatódik, Az egyik kolléganőmtől kaptam ezeket a figurákat, amelyek a Praktika újságban voltak. Gondoltam, jó ablakdekorációt lehetne belőlük összehangolni:
A pár centis figurákat (angyalkák, mikulások, manók,havas házsorok) beszkenneltem, így tudtam őket felnagyítani. A gyerekházban belamináltam őket, hogy védve legyenek a télen mindig párás ablaktól, kivágtam, és már ragaszthattam is tetszés szerint ki az ablakunkra, remélve, hogy hozzánk szívesen jön majd a Mikulás. Nem tudom, mennyi látszik a képeken belőle, de eredetiben nagyon feldobja a lakást. Kislányom azóta mondogatja az "angyalka" és a "házikó" szavakat.

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativszakkor.blog.hu/api/trackback/id/tr295714805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

ALKOSS VELÜNK! :)

kezmuveskucko-.jpg Kukkants be a Kézműves kuckómba, ha Kaposváron, vagy környékén laksz és szeretsz kézműveskedni…

Aktív kikapcsolódás és
az alkotás öröme vár!

marcsi_neni_kezmuves_kuckoja_www_kreativszakkor_hu.jpg

CSATLAKOZZ HOZZÁNK!

Fedezd fel Te is! Újrahasznosítás kreatívan! 

Kreatív Szakkörünk testvérblogja!
Sajnos már nem lehet frissíteni :(
de sok jó ötlet van ott is!
Saját kezűleg
megvalósítható ötletek,
tippek, trükkök, technikák 
a világ minden tájáról.

süti beállítások módosítása