Egy tök jó kiállítás!

Jóska, levelet hozott a posta... :)

No, jó, nem a postás hozta, hanem emailben érkezett, egy meghívóval együtt és nemcsak nekem, hanem mindenkinek szól...


... 
Ígéretemhez híven küldök egy meghívót a Rácalmási Tökfesztiválra
Tudod, a számítógépes tudásom nagyon kezdetleges, ez a meghívó sem a legalkalmasabb az olvasásra. A honlapjukon viszont bővebb információk is vannak.

A kiállításomra szeretettel várlak Téged és a Kreatív szakkör minden tagját! 



Közel 250 db. kiszáradt tökből készítettem mesealakokat, lámpákat, dísztárgyakat. 
A falusi idillt, az aratást - hatásodra - a kenyér sütésével is kiegészítettem.
A tökmagot is több változatban felhasználtam.
Az egész évi ötleteimet én most szeretném Nektek és minden látogatónak megmutatni!
...

Kovács Imréné Ibolya

 

Köszönjük a meghívást!

Szeptember utolsó hétvégéjére ez egy igazán jó programlehetőség!  
S ami ezen felül számunkra még igazán különlegessé teszi az, hogy 
online szakkörünk egyik tagjának alkotásai élőben is megtekinthetők! 
Én, személy szerint már nagyon kíváncsi vagyok, milyen tökcsodákat készített Ibolya...

Nos, ki tart velem? :)



Még nem vagy Kreatív Szakkörünk tagja? 
KATT IDE! 
Szeretettel várunk!

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativszakkor.blog.hu/api/trackback/id/tr254767984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

ALKOSS VELÜNK! :)

kezmuveskucko-.jpg Kukkants be a Kézműves kuckómba, ha Kaposváron, vagy környékén laksz és szeretsz kézműveskedni…

Aktív kikapcsolódás és
az alkotás öröme vár!

marcsi_neni_kezmuves_kuckoja_www_kreativszakkor_hu.jpg

CSATLAKOZZ HOZZÁNK!

Fedezd fel Te is! Újrahasznosítás kreatívan! 

Kreatív Szakkörünk testvérblogja!
Sajnos már nem lehet frissíteni :(
de sok jó ötlet van ott is!
Saját kezűleg
megvalósítható ötletek,
tippek, trükkök, technikák 
a világ minden tájáról.

süti beállítások módosítása