Télapó zacskók keresztszemes mintával

 
Télapó zacskók készítése

Még a nyáron maradékból keresztszemöltéssel varrtam, hópihét, Télapót, Angyalkát.

Nagyobb méretű képekhez katt a képre!

 
 
Most elővettem, maradék anyagot használtam, amit kiszabtam, rátüztem a képen látható módon és rávarrtam az anyagra, majd körbevátam, de vigyázzunk, hogy az anyagba bele ne vágjunk.
Ezután összevarjuk zacskónak.
A tetejét úgy varrjuk le, hogy egy szalagot /én horgoltam zöld zsinórt/ bele tudjunk húzni. A zsinór legyen olyan hosszú, hogy a végeire 1-1 db szaloncukrot köthessünk rá.
Lehet csak egyszerűen piros vászonból is készíteni, nagyon mutatós a szaloncukorral a végén.

 >>> Kunné Csécsei Erzsébet alkotásai

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativszakkor.blog.hu/api/trackback/id/tr342487889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ági mama 2010.12.03. 15:57:37

Nagyon aranyos ötleteid vannak! No és az külön tetszik, hogy már nyáron készűlsz a télapóra. Gratulálok!

Ági

ALKOSS VELÜNK! :)

kezmuveskucko-.jpg Kukkants be a Kézműves kuckómba, ha Kaposváron, vagy környékén laksz és szeretsz kézműveskedni…

Aktív kikapcsolódás és
az alkotás öröme vár!

marcsi_neni_kezmuves_kuckoja_www_kreativszakkor_hu.jpg

CSATLAKOZZ HOZZÁNK!

Fedezd fel Te is! Újrahasznosítás kreatívan! 

Kreatív Szakkörünk testvérblogja!
Sajnos már nem lehet frissíteni :(
de sok jó ötlet van ott is!
Saját kezűleg
megvalósítható ötletek,
tippek, trükkök, technikák 
a világ minden tájáról.

süti beállítások módosítása